3a56eb0e9d9bb69326bb213cf5c2ca7a.b347 Q12 4 0 1 460x460 1

در این مطلب با دقت میزان نگه داری شارژ ساعت های هوشمند سیمکارتخور را بررسی میکنیم

نگه داری شارژ ساعت های هوشمند سیمکارتخور با ساعت های هوشمند بدون سیمکارت کاملا متفاوت است – در ساعت های هوشمند سیمکارتخور نگه داری شارژ باتری بسیار کمتر از مدل های بدون سیمکارت است

لازم به ذکر است که موارد زیر در تخلیه سریعتر شارژ باتری ساعت های سیمکارتخور دخیل است :

1- مدل باتری ساعت هوشمند شما : ساعت های هوشمند سیمکارتخور مدل های مختلفی دارند که ظرفیت باتری هر مدل متفاوت است – در برخی مدل ها باتری ساعت های هوشمند ظرفیت باتری 320 میلی آمپر و در برخی مدل ها ظرفیت باتری 380 میلی آمپر و در برخی مدل ها ظرفیت باتری 600 میلی آمپر و در برخی مدل ها ظرفیت باتری 900 میلی آمپر و در برخی مدل ها ظرفیت باتری 1200 میلی آمپر است – میزان ظرفیت باتری ساعت هوشمند بر روی باتری نوشته شده است – هرچقدر که ظرفیت باتری ساعت هوشمند بالاتر باشد میزان نگه داری شارژ آن ساعت هوشمند نیز بالاتر است – لازم به ذکر است که ظرفیت باتری ساعت هوشمند را نمیتوان تغییر دارد مثلا اگر مدل ساعت هوشمند شما a11 است ظرفیت باتری این ساعت هوشمند 380 میلی آمپر است که اندازه این باتری استاندارد است و نمیتوان باتری با ظرفیت بالاتر داخل ساعت قرار داد .

2- در ساعت های هوشمند سیمکارتخور در صورت فعال بدون سیمکارت بسیار سریعتر شارژ باتری تخلیه میشود . معمولا روش استفاده از ساعت های هوشمند سیمکارت خور به این صورت است که در تنظیمات ساعت هوشمند حالت ساعت هوشمند را بر روی هواپیما قرار میدهیم تا سیمکارت فعال نباشد و نگه داری شارژ بیشتر شود و تنها در مواقعی که از سیمکارت ساعت هوشمند میخواهیم استفاده کنیم ، ساعت هوشمند را روی حالت جنرال قرار میدهیم . لازم به ذکر است که در صورت برقراری تماس سرعت تخلیه شارژ باتری بسیار سریعتر خواهد شد

3- روشن بودن صفحه نمایش : در ساعت های هوشمند در صورتی که صفحه نمایش ساعت هوشمند روشن باشد و شما با ساعت هوشمند کار کنید ، سرعت تخلیه شارژ ساعت هوشمند بسیار سریعتر میشود . این مورد در ساعت های هوشمند بدون سیمکارت نیز صدق میکند.

4- آهنگ گوش کردن با ساعت هوشمند : در صورت استفاده از ساعت هوشمند برای گوش دادن به موزیک ، تخلیه شارژ بسیار سریع صورت میگیرد . این مورد در ساعت های هوشمند بدون سیمکارت نیز صدق میکند .

لازم به ذکر است که میزان نگه داری ساعت های هوشمند سیمکارتخور را در حالت استند بای اندازه گیری میکنند .

حالت استند بای به این صورت است که سیمکارت ساعت هوشمند قطع باشد و صفحه ساعت هوشمند روشن نباشد و در این حالت میزان نگه داری شارژ را اندازه گیری میکنند که بستگی به مدل دستگاه و ظرفیت باتری حدود 18 ساعت نگه داری شارژ ایده آل و استاندارد است .

در صورت استفاده از شارژ های موبایل و یا شارژر های نامناسب – باتری ساعت هوشمند سریعتر مستهلک میشود و در برخی موارد باتری ساعت هوشمند یا خود ساعت هوشمند آسیب میبیند .بهترین روش شارژ ساعت هوشمند از طریق پورت usb کامپیوتر است یا استفاده از شارژر های مناسب ساعت هوشمند که ظرفیت های زیر 700 میلی آمپر دارند . برای توضیحات دقیقتر در این مورد به لینک زیر مراجعه کنید

لینک مطلب

لازم به ذکر است که باتری ساعت های هوشمند جز شرایط گارانتی نمیباشد و باتری ساعت هوشمند یک قطعه مصرفی است که در حالت نرمال و استفاده صحیح ، هر شش ماه یکبار باید تعویض شود .چرا که بعد از مدتی میزان نگه داری شارژ کاهش میباد و یا باتری ساعت هوشمند دچار بادکردگی میشود .

برای برخی افراد که نیاز به نگه داری شارژ بیشتر در ساعت هوشمند خود دارد ما یک پاور بانک مخصوص ساعت هوشمند در سایت موجود کردیم که میتوانید با این پاور بانک کوچک همیشه ساعت هوشمند خود را شارژ کنید . برای دیدن این محصول روی لینک زیر کلیک کنید .

لینک محصول